News

New Italian Headquarters opens in Milan

10/6/2022
New Italian Headquarters opens in Milan

Scannell Properties has opened its new Italian Headquarter with an official ribbon-cutting ceremony.

The offices are located in Piazzetta Pattari, a prime Milan location overlooking the city’s historic Cathedral – Duomo di Milano.

Francesco Nappo, Italy Expansion Director, commented:

“This inauguration is a great team achievement that underscores our  commitment to growing the business and becoming a market leader in Italy. Our country has seen tremendous growth in the logistics sector in recent years, and Scannell Properties has all the makings to rapidly develop ambitious projects at key junctions in the country, from North to South. This is all thanks to our team’s agility and entrepreneurship, which are supported by the company’s strong financial position and independence.”

——————————————————————————————————————-

Nuovo headquarter milanese per Scannell Properties,societa’ di investimento e sviluppo immobiliare focalizzata su sviluppi BTS e speculativi di strutture industriali e logistiche.

Taglio del nastro nella centralissima sede di piazzetta Pattari, vista Duomo.

Ha commentato Francesco Nappo, Italy Expansion Director:

“Questa inaugurazione è un grande traguardo di squadra che sottolinea l’impegno di tutti noi nel far crescere il business e diventare leader di mercato in Italia. Il nostro Paese negli ultimi anni è stato protagonista di un’enorme crescita nel settore della logistica e Scannell Properties ha tutte le carte in regola per sviluppare rapidamente progetti ambiziosi in snodi chiave del Paese, da Nord a Sud. Tutto questo grazie all’agilità, l’imprenditorialità e lo spirito di squadra che sono i nostri punti di forza, che si coniugano inoltre con l’autonomia finanziaria della società.”



2024

2023

2022

2021

2020

2019

2018

2017

2016

2015